loading...
آلاله های قلم
علی علیشاهی بازدید : 131 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اینترنتی آلاله های قلم به نقل از سی بی اس نیوز، "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در برنامه "تودی شو" شبکه تلویزیونی "ان بی سی" در ایالت "نیو همپشایر" آمریکا در اظهارنظری توهین آمیز اعلام کرد: "می دانید که رئیس جمهور آمریکا "آیت الله خامنه ای" را با عنوان "رهبر معظم" خطاب می کند. اما من هرگز وی را با این نام خطاب نخواهم کرد. هرگز او را با عنوان "رهبر معظم" خطاب نمی کنم. هر طور دلم بخواهد او را خطاب می کنم."

در این برنامه همچنین از ترامپ در خصوص اینکه آیا تا به حال رانندگی کرده و یا مک دونالد خورده است پرسش شد. وی پاسخ داد: بله دیشب مک دونالد خوردم و هفته گذشته نیز رانندگی کردم. من ترجیح می دهم خودم سوار بر اتومبیلم شوم و رانندگی کنم. 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیشتر نیز اظهارات مضحکی در خصوص قوانین حمل سلاح در این کشور مطرح کرده بود. به گفته وی، تیراندازی هایی که در مراکز آموزشی آمریکا رخ می دهند، از قوانین این کشور مجزا هستند و تا سالیان سال حوادث مرتبط با حمل سلاح رخ خواهند داد. 
چندی پیش گزارش شرکت تجزیه و تحلیل "لومینوزو" نشان داد بیشتر کاربران توییتر اظهار کردند اگر "دونالد ترامپ" در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود، به مکزیک می گریزند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از عملکرد سایت راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 1,598
  • بازدید سال : 17,398
  • بازدید کلی : 129,243
  • کدهای اختصاصی

    کد وضعیت یاهو

    اوقات شرعی

    پیچک

    کد ذکر ایام هفته
    ابزار نمایشگر آی پی